with sticks and stones, but you can´t hold me down.

hejsvejs, det va ett tag sen, typ 20 timmar sen kanske, mmh det är länge, jag funderar på att byta till typ devote eller nått så att jag kan blogga från mobilen, tror att man kan det där faktiskt , men jag vet ju inte, så får se. men iaf, va hemma hos eriks pappa för första gången idag då, och då träffa jag hans gulliga lilla syster, Emma! hihi , vi har samma namn, det tyckte vi va lite coolt. :D träffa även hans pappa och Helena ;) sen när jag kom hem så åt jag och nu har jag sätt på idol med familjen, och nu gör jag lite läxor sisådär, kan ju inte säga att det så jätte toppen med datorn såhär framför mig, men men, man orkar ju inte plugga på söndagar.. Imorgon är det måndag och då ska jag till min lilla skola sen så ska jag till erik, det har jag bestämt. :o sen blir det friidrottsträning och träffa alla glada kompisar där, har inte sätts på typ två veckor snart eller nått så det blir nog kul, sen ska jag hem och se på hollywood fruar :D hihi, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. sååååååååå puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0