OOOOOOOH jag uppdaterar såååå dåligt.. :/

hej, jag har inte orkat uppdatera även fast jag varit sjuk, men iaf, nu är jag frisk igen tror jag eller fortfarande förkyld och så men inte feber ;)
Igår eftermiddag kom även Erik hit eftersom jag också hade smittat honom duktig som jag är, så han var alltså också sjuk, men men :p
Idag så åkte jag in till stan med pappa och maja och kolla på ett keyboard till mig, tyvärr fanns inte det som jag skulle köpa inne i affären men då beställde vi ett som jag får på måndag eller tisdag, hihihhi :D
Sen åkte pappa och Maja hem och då stanna jag kvar på stan en timma eller nått och köpte, en tröja, trosor, örhängen, en ansiktskräm och godis.
Sen kom jag hem och då åkte vi till farmor på fika, sen stanna maja kvar där och vi andra åkte hem, sen nuär vi hemma och jag väntar på tilda som ska komma om typ 2 h, vet inte vad jag sa hitta på innan det riktigt, men men :)
Imorgon bär det av till Erik på landet, har aldrig varit där(hos hans pappa asso), så får se om mamma och jag hittar ;o
ahja, nu har jag inget mer att skriva här,  hoppas alla får en trevlig lördagkväll,
pusshej
mitt keyboard :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0