Hejdå

hej igen, har varit och tränat förut, och nu håller jag på och packar och pluggar för fullt! för imorgon klockan två kommer mamma nämligen och hämtar mig och då åker vi till tåget där hela friidrotten väntar, så mamma släpper av mig där och sen åker hela min friidrotts grupp till falun och tävlar i olika grenar, jag ska tävla i längd,spjut,häck och kula, är inte bra på något utav dom, så fattar inte varför jag ska med egentligen, men det ska bli kul!
aaahe, jag kan inte skriva mer nu, för nu måååååååååååste jag fortsätta alltså, sen ska jag även ringa till älsklingen. Men nu ska jag säga hejdå tills på söndag och önska mig lycka till föresten! Kommer nog lite bilder sen nästa vecka.
PUSSSSSSSSSSHEJ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0