12/9-2011

hej, jag hatar att komma på rubriken :o det är ju jätte svårt. aldrig gjort något svårare ;o men men, just nu sitter jag här i min säng och ska göra läxor, men det går inte så bra för det är tråkigt. så jag ligger ner och vill sova ist, men iaf, jag ska se på hollywoodfruar om en timma och nuuuu alldeles strax ska jag se på idol också, samtidigt som jag gör mina läxor! bra va!?
Jaao, tävlingen i falun gick sjukt dåligt för mig, så det tänker vi inte prata om något mer :o men när jag kom hem och gick in i mitt rum så låg Erik där på sängen ;o vilken fin överraskning, hihi jag hade ingen aning om att han skulle va hos mig halv elva på kvällen sådär. det va bara hela min familj som visste typ, inte jag, nej nej ;* sen idag var det skola och det va tråkigt, jag är jätte trött på skolan.. men men, imorgon är det dessutom skolfoto, och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig asso, det blir väl bara att ta något från min garderob. och sen slutar vi även 14.20 eller nått imorgon, jag vet inte riktigt men vi har iaf ingen sista lektion :D hihi, nar nu börjar ju IDOOOOOOOOOOOL,
pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0