Utedag..

tjeena hade utedag idag, först på förmiddagen hade vi typ knep&knåp och det va riktigt slappt, sen på lunchen gick jag och tilda upp till kärna för att hon skulle spela upp sin egna låt i musiken, och då hade hon tvingat mig sjunga, så jaa det gjorde jag. haha. det gick ju riktigt bra. men marcus sa iaf att jag sjöng jättebra :D hihi, rooooligt :*
sen när vi kom tillbaka till tokarp skulle vi tydligen gå typ 1mil?! så himla tråkigt och jobbigt.. men jaja nu är jag iaf hemma igen efter att precis ha missat bussen med 3 min..
snart ska jag iväg på friidrott, är förkyld men måste träna till tävlingen nästa måndag. Innan träningen ska jag nog packa lite till berlin på torsdag, längtar fett mycket!
hihii
lite smått fint sådär..
mmm.. det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0