Torsdag och blodomloppet.

tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, yeah men! idag är det torsdag men snart är det ju fredag :o shit, om mindre än 30 min, slappdag i skolan idag, även fast jag hade två prov.. hm det va ju lite konstigt, efter skolan skulle jag och tildis springa blodomloppet, och det gick väll sådär, eller njaa för mig gick det as dåligt för min kondis suger.. men det va kul där iaf. :D haha, vi sakna faktiskt östgötamjölken och osten som var där förra året men inte i år, men skit samma det var minst lika roligt endå! jaao, men när jag kom hem igen så var jag tvungen att skriva på engelskan som vi ska redovisa imorgon.. på engelska också, jag som inte kan engelska, kan ju knappt svenska.. :o men får väll hoppas morgondagen går snabbt så att det är över snart. inte för att jag tror den gör det men iaf ;) fan, tröjorna som man fick efter blodomloppet var gråa.. åååh vi som hade hoppats på rosa.. (y)
haha, jag vet inte vad det här inlägget handlar om egentligen :o men skit samma, för jag ska sova nu, puss hej :*
blodomloppets märke :p
godnatt alla söta :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0