Onsdag

hej, det känns som måndag idag, bara för vi va lediga igår. Igår va jag ju på stan, köpte lite saker: en bikini, en bh, två par skor, två par leggins, en konfaklänning, en byxdress, en t-shirt eller asso magtröja, jaao sen vet jag inte om det va något mer.. men iaf, det blev bra. Sen idag va jag på stan med tilda ett tag och då köpte jag en skolavslutningsklänning och en ny foundation. (y)
jag är jätte nöjd med mina klänningar!
Imorn ska jag och tilda springa blodomloppet, och jag har bara tränat 3 gånger!!!? shiit, jag kommer va död. Men skit samma, förra året va det sjukt kul, så får hoppas det blir sjukt sjukt kul i år.
puss hej
en snygg bild från sjuan på mig och tilda :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0