hmmm

jag trodde jag la upp något igår, men det gjorde jag tydligen inte.. men jaha får väll bli ett snabbt inlägg nu, har kommit hem från stan nyss, har varit och tränat på folkunga med tilda, eller njaa, efter uppvärmningen så orka vi inte träna mer, så då åkte vi hem igen, men nu ska jag först duscha, sen städa mitt rum, sen kommer tilda hit och vi ska göra piknik och sen ska vi cykla till malmslätt (y) yeeah , vi ska köpa energidryck också, inte för att det är gott, bara för att vi är så stora och får det. igår efter skolan va jag på stan med sandra oh clara, den ända jag köpte var en ring till konfan, känner att jag måste spara lite pengar nu till sommarlovet då jag ska till spanien! yeah lääääääääääääängtar till sommaren sjukt mycket nu.
jaaa ja, nu måste jag gå :*
puss hej
jag vet.. jättefint. :s inget smink oh så-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0