Björn borg

hejsan svejsan, nu är jag hemma från stan och från en mycket trevlig kväll. hahah, det måste göras om, och bara så ni vet finns det snälla fullgubbar, iaf dom två vi träffa :D vi tror dom va fulla iaf, vi är inte så bra på sånt där vetni ;) men dom va lite roliga iaf :p men nu är jag iaf, sitter här hemma och lyssnar på veronica Maggio, har börjat med det idag, hon är ganska bra faktiskt, även om justin är 100000000000000000000 gånger bättre ;)
men jag hade nog tänkt att sova gansa snart för imorn kommer min moster,morbror och 3 utav mina kusiner och ska fira mig , dom kommer typ kl 10!? jääääääääääätte tidigt, får se om jag sover då, men maja är ju vaken iaf eftersom hon går upp typ mellan 6-7 på helgerna! haha, sjuk unge?!
men nu ska jag sjunga lite och se på erik.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0