såååå hääääääääääääääääääääääär bäst!

hej , orka inte skriva något igår när jag kom hem men innan filmen gick jag och tilda och åt på steves där vi träffa amanda och matilda, sen gick vi lite på stan. efter det var det ju dags för premiär :D :D :D och seriöst! filmen var så sjukt himla bra, jag bara älskar den! det är fakitskt den bästa film jag sätt. innan vi skulle gå så tänkte jag lixom att en film och ens liv kan väl inte va så bra?! men under filmen fick jag gås hud och jag satt och bara ville sjunga med i låtarna. vid några tillfällen höll jag på att gråta.. :o det fick mig även att tänka på: hur faaan kommer jag va på konserten som är nästa fredag!? jag kommer ju flippa ut helt och börja gråta och bara stå och sjunga och skrika! skulle gärna gå och se den igen , men just nu är siktet inne på danmark :D :D :D :D
filmen får faktiskt 10 kexchoklad av 10 ;) :D
puss på er alla :D

Kommentarer
Postat av: malinlindell

man kan inget annat än bara älska den! <3

2011-03-24 @ 16:41:51
URL: http://maalinlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0