min hals.

jag har ont i min hals. jätte ont. det är som en stor fet klump som sitter i halsen som kliar och svider..
ont i halsen-ingen träning today.. :( tråkigt, men får ta och hitta på något annat att göra istället som att börja med dom där prao uppgifterna? det vore ju egentligen bra, men jag fattar typ inget.. :s jag som aaalltid är så smart (a)..
nu hade jag tänkt att dricka lite te för det är otroligt gott. :D
kommer några bilder på smycken jag vill ha ;)
Ring Svart 49,50 kr
tänker nog köpa dom innan damnark, tror dom passar ganska bra med tröjan jag ska ha på konserten :D
puss

Kommentarer
Postat av: Malinlindell

Lägg upp tröjan du ska ha!! Jag vill se den :D<3

2011-03-21 @ 17:46:29
URL: http://maalinlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0