hej,

hejsan igen.
första dagen i skolan efter praon, helt ok. typ..
snart ska jag iväg på ett föredrag med friidrotten, sen ska jag plugga lite till matte provet, för jag har glömt bort allt :o shit pomfrites.
idag är det måndag och vi åker till danmark på torsdag!!! kan ni fatta!!? assso omg, vi har väntat i fyra månader och nu åker vi ju snart! :D
imorgon ska jag och Tilda in till stan och köpa lite saker vi ska ha med oss dit.
hmm. något jag tänkt på är konserten är ju på fredag och då är det första april.. tänk om det bara är ett skämt? :o
nae, tror inte det vA? han har ju typ nästan aldrig ställt in någon konsert. ;)
men nu ska jag ner och äta lite innan friidrottssaken.
puss på er alla som jag älskar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0