trött

hej, nu har jag kommit hem från tilda, kvällen igår blev väldigt mysig och rolig såklart. gick och la oss typ fyra sen vakna vi vid 11 utav att jag fick ett sms av Erik, haha cassie och tilda blev säkert jätteglada för att vakna av det :) men men, sen har jag även förstört Tildas sims 2.. jag är inte så duktig, så nu kan inte jag och bästavän lana sims på torsdag :/ haha, vi har blivit liiiite beroende av det sisådär. men iaf, nu är jag hemma och sitter och kollar på johan falk vapenbröder. Jag har även ansiktsmasken från tyras goodiebag på mig. och sen sitter jag och äter godis eftersom det är lördag. nu orkar jag icke blogga mer.
pusshej
jag i ansiktsmasken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0