shooooooooooppa!

Hej, nu ska jag äntligen shoppa, fanns ju nästan inget i spanien, så nu ska jag till stan och handla massor, eller iaf ett par shorts och några tröjor.. jaao, sounds goood :) juste det är cassie jag ska gå på stan med, henne får man ju inte glömma :o men åker in om 2 timmar tror jag och jag är redan klar (y) morgonpigg eller vad!? hihihi, jag somna typ kl. 02, sen vakna jag tio, hmm det är verkligen lite sömn för att va sommarlov.. men men,
JUST DET!! NU ÄR JAG SJUKT GLAD iDAG IGEN, för jag fick reda på att min kompis som bodde i sverige men sen flytta till australien ska komma och hälsa på här i sverige näääääästa år! så sjuk kul!!!
sen så bestämde jag även igår med en kompis från sthlm att hon ska komma ner hit på torsdag till söndag tror jag :D
det ända dåliga är att Erik åker till sthlm idag, så jag måste va utan honom en vecka till.. :(
men men.. nu ska ni få några bilder på min outfit tooooday :D
jaaa visst är alla bilder jääätte fina :)
linne från ginatricot
kofta från lindex
jeans från cubus
skärp från ginatricot
väska från ginatricot
armband från öööh vet inte, present :D
pussheeeeeeej , ha en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0