home! yeah

nu är jag hemma och det är riiiiiktigt skönt efter tre hela veckor borta.. spanien va väl okej eller nått, men jag blev inte så brun.. hmm men iaf, sommarstugan va nästan bättre, träffa några utav mina kusiner där, va ju trevligt ;)
men nu sitter jag på clara säng.. ochdet är jävligt varmt här asso, jag typ dör, men sånt är livet.. nu skulle jag äta lite chips, för då känner man sig tjock,även fast man inte är tjock.. sååbra, vi får se om jag orkar blogga så mycket på lovet, det är ju trots allt sommarlov i 4,5 veckor till.. jaja,nu har vi hämtat chips , så hejdå..
pusshej
fin bild från claras dator, jag och tilda i bussen påväg till berlin xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0