hemma igen

hej, kom hem strax efter elva i kväll, och en kvart efter det kom clara helt plötsligt hit lite sisådär, hon tyckte att vi hade mycket att prata om, och visste det hade vi iochförsig, hon åkte hem nyss, strax innan ett och nu snart hade jag tänkt att sova.
men innan det kan jag nog berätta lite om mina dagar på österlen.
Vi kom dit i måndags vid lunch, vädret var ganska dåligt, nästan regn, vattnet typ 15 grader, men vi gick på en lite pivknik till stranden, senare på dagen bada vi i hamnen och såg på i rymden finns inga känslor.
på tisdagen åkte vi till stenshuvud på heldags utflykt med mat, bad, blålera, lek vid en bäck och glass, senare på kvällen grillfest hemma.
På onsdagen bada vi först i hamnen sen så gick vi ner och la oss på stranden, det va den absolut finaste dagen med mkt sol och 18 grader i vattnet xD sen åkte vi till en  badbassäng innan vi åkte hem till kära Linköping igen, och nu är jag som sagt hemma.
ni får några bilder från dagarna nu innan jag ska sova.
pusshej
japp, det där va lite bilder, nu ska jag sova! godnatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0