min längd och viktkurva x)

hej, idag i skolan var det någon hälso undersökning? eller vad det nu heter :D men iaf blev jätte glad för min vikt och läängdkurva passar perfekt, så min vikt är precis lagom för min längd (179cm) yeah!
idag har jag även gjort andra halvan av fysikprovet, gick sådär.. sen har jag,sandra och tilda blivit klara med so-arbetet och lämnat in det :)
nu sitter jag och äter lite choklad och geele hjärtan på min nya säng :p
sen ska jag på friidrott ,  även fast jag har lite ont i vaden och är trööött. :*
pussar :D
juste det var ju alla <3 dag i måndags, fick några små presenter jag tänkte visa :D :cool: och några andra bilder :p
sakerna jag fick:
den lila muggen fylld med choklad och gele hjärtan utav mamma och pappa :)
det lilla hjärt ljuset från mamma och pappa ;)
sen 100kr utav mormor och morfar :D
+en liten påse med typ 7 godisar och en lyckokaka från ming palace (asso resturangen jag va på med dom bästa :D )
hjärtat :D
muggen jag fick ;)
foto:jag (emma linnea vadeby) :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0