Värdedag, yeah

hade ju värdedag i dag i skolan och det gick väl inte så jättebra direkt, men men vi slapp iaf alla lektioner på förmiddagen, och sen så hade vi matte och id-profil, sen åkte jag hem för jag trodde att jag skulle träna men mamma tyckte att jag skulle hoppa över det eftersom jag har ont i halsen, så får träna på onsdag ist.. men eftersom jag inte kunde träna åkte jag hem till min älskling istället och nu sitter jag och måste plugga till spanska glosor som vi har tills imorgon, 20 st! det är katastrof!!!
Men iaf, sen ska jag hem och sova någon gång ikväll.
pusshej.
Vila i frid Johan! Inte för att jag kände dig, men att något sånt här hemskt kan hända är verkligen helt sjukt! Jag tänker på dig och alla dina nära och kära. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0