trött och upp tidigt.. idag :/

ja nu är det ju den 17 och det är alltså idag som jag ska gå upp tidig, mamma skulle väcka mig typ vid nio för att jag ska passa maja när mamma och pappa skulle iväg någonstans, så japp nu börjar man öva inför att gå upp till skolan, mmmmmh mycket mysigt att behöva gå upp halv sju på torsdag.. :s jag längtar inte tills nian men jag längtar dock tills på fredag för då ska jag,älsklingen, tilda och hampus först bowla, sen ska vi på rixfm tsm och sen ska jag sova hos Erik och då ska vi se på en skräckfilm som jag inte kan skriva namnet på :o menmen, vi har iaf bådat sätt tvåan av den filmen men nu ska vi se på ettan tillsammans, jag kommer bli rädd! tur att man har Erik ;)
men iaf, just nu ligger jag i min säng med datorn i knät och erik har precis åkt här ifrån :/ imorgon vet jag inte va jag ska göra förutom att passa maja tills 13, så om någon vill göra något är det bara att höra av sig!
nu ska jag nog sova snart ;)
pussar och hej :*:*:*
några bilder från nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0