sommarstugan, yeah eller?

hej, nu har vi fixat internet här i stugan. känns ju ganska bra, för då kan jag iaf lägga upp något inlägg per dag, fast jag ska ju hem tisdag eller onsdag, men jaja! igår va vädret jätte fint här, så då blev jag faktiskt ganska brun! eller röd kanske!? iaf i ansiktet.. idag har vädret varit ganska dåligt och just nu regnar det. och jag vill heeeeem, jag tänker såhär:borta bra men hemma bäst!Det är så tråååkigt här när vädret är fult.. och jag vill hem till alla mina vänner och Erik :/
Men iaf, nu när vi har internet så tänkte jag ändra designen på min blogg, haha jag ä inte så bra på det! det är så jobbigt och svårt.
Ni får några bilder med mig och min älskade pippitröja som mormor köpte till mig, :D
japp, min kamera är ju inte så bra direkt.. men men..
pusshej :*

Kommentarer
Postat av: tildis

men emma du får ju inte bli mer brun....

2011-08-16 @ 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0