Skidor på vattnet

hej, första måndagen för läsåret är avklarat idag då! riktigt jobbig dag faktiskt! sov typ bara 5 timmar först och sen 4 lektioner innan lunch och sen efter lunch var det vattenskidor med id-profilen och det va ju helt sjukt kul! även fast det gick helt otroligt dåligt först! men men, bilder kommer imorgon, både här och på facebook :) Sen direkt efter att jag kommit hem så skulle jag iväg på friidrottstränig för första gången i höst, nu ska jag tagga och bli staaaaark! ska börja träna måndag,onsdag,torsdag och lördag i friidrott nu då! får hoppas att jag håller det också!
Nu sitter jag och gör läxor, har fått två, som är tills imorgon!? och sen en till som är tills nästa måndag typ.
Imorgon blir det först skola i tuuuusen år sen ska jag hem till Erik ett tag efter det innan han skulle iväg på någonting. Sen ska jag hem och ladda hem bilder! Vi hörs då!
pusshej :*
There's no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
And it feels like I've been rescued
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0