Sjuk

hej, gick hem från skolan idag, har typ feber och så är jag förkyld.
Jag har jättetråkigt och jag vet inte vad jag ska göra det är så himla tråkigt att va sjuk, speciellt när mamma jobbar hemma , då kan man inte gå ner och ta godis -.- så jag håller ju på och bantar nu ist då eftersom jag inte äter godis..
Men nu kom jag på att jag ska spela sims 2 :D guuud vad smart jag är. jag vill smsa med erik. men han har lektion, så det går lite trögt när vi smsar, men men. skolan slutar ju om några timmar sådär, då blir det nog lite bättre.
Nu tror jag att jag ska gå ner och ta lite kakor :§ vad tycker ni? låter det bra? ;)
pusshej
när jag och erik smsa med eriks kompis tobbe om kor, haha så sjukt kul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0