Rosa agenda.

hej, idag är det fredag, och det kan man ju tycka känns ganska skönt! och det tycker faktiskt jag! som sagt så slutar vi ju 14.20 på fredagar thihi, så jag och clara åkte in till stan efter det och tog en fika på espresso house, mocha latte och en manhattan brownie! mums, clara tog en is latte som hon inte gilla, så då fick jag den på köpet också! så två stora kaffe idag asso, man kan ju gissa att jag blev lite hyper xD på stan köpte jag en rosa miniagenda till skolan så att jag inte glömmer bort mina viktiga läxor.. sen köpte jag även en parfym också, som luktar hallon :)
När jag kom hem till stan åkte jag, mamma och maja till city gross och handla på team sportia och på city gross, då köpte jag en lila regnjacka och sen en röd dunnjacka tills i vinter :) sen när jag kommit hem kom Eriknästan direkt och vi har myst, och lyssnat på "uppsatsen om en ko" sen har vi lekt med Zindy (våran nya lilla jätte gulliga råtta) :D sen har vi inte gjort så mycket, grillat mashmellows, eller hur det nu stavas och jaao, han åkte hem nysss, men vi ses imorgon igen för då ska min familj till hans mamma :p trevligt ;)
Nu ska jag va vaken ett tag till, för jag sitter och väntar på att friidrotts Vm ska börja någon gång efter ett ;) men jag vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på :o ska nog poppa mig lite popcorn och dricka lite cola ;)
har ingen bild på mig och erik, hm måste ta det snart :o så får bli en fin bild på sötnosen juuuustin! :*
pusshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0