omg,

besöööööööksrecord igår!! fortsätt med det! hihi, nu blev jag sjukt glad! :D
men iaf, idag drar jag först till farmor och sen så tar jag och badar i bergsslussar eftersom det är dääär hon bor. hade tänkt ta med mig en kompis, så vi får se. men iaf, nu ska jag bara ligga och sola och hoppas på att få en liten bränna, sen tänkte jag äta lite mat så man inte dör såhär i värmen.. jag höll faktiskt på att svimma förut när jag reste mig upp efter att ha legat och solat i någon timma sisådär.
jag david och maja i skåne :)

Kommentarer
Postat av: jajamen

hahah undra vart det där citatet i slutet kommer ifrån ;)

2011-08-02 @ 19:30:03
URL: http://tildabondesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0