hemma och sjuk

hejsan!
nu har jag kommit hem från sommarstugan med tilda det var som vanligt mycket trevligt. men vädret var oftast skapligt dåligt, inte så mycket sol dsirekt..och sista natten spöregna det så mycket att vi vakna typ tusen gånger av det.. men men, igår va vi iaf på liseberg med konfan och det va jätte trevligt förutom att det regna stora delar av dagen och då blev man ju skapligt blöt.. så nu är jag sjuk.. :( och jag som skulle träffa min saknade pojkvän innan jag åker imorgon igen.. men han får komma hit ikväll ändå så att jag inte dör av längtan. nu ligger jag och tänker skapa ett konto och dricker lite te, ikväll kommer även farmor hit så ska vi fira henne för hon fyller nämligen 69 på lördag, men då är inte vi hemma. :o
hejdå sålänge ;)
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0