första dagen i nionde klass,

hej, nu är jag hemma från första dagen i nian, jag känner mig typ jättestor nu,störst på skolan! sista året i grundskolan, yeah känns skapligt skööönt! nu ska jag höja mina betyg och komma in på det gymnasium som jag vill gå på.
Schemat vi fick var väl sådär, det som är bra är att vi slutar 14.20 på fredagar. Jag fick även överskåp och det känns tooooooppen eftersom jag är ganska lång, och det är så sjukt jobbigt att sätta sig ner :/ men som tur är fick jag över, thihih! Nu är jag ju då hemma och har lite ont i huvudet, det va ju inte så jätte skönt att gå upp tidigt, även fast vi hade sovmorgon till 10. Imorgon ska man börja gå upp halv sju igen, yeah, eller? :s
nu ska jag äta, uppdaterar mer senare!
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0