förlåt..

ja förlåt för dålig uppdatering, men har aldrig orkat va inne på internet.. bara spelat sims hela idag. Men nu i veckan ska jag ju iaf ha ett inlägg per dag.
I fredags va det ju först skola och slutade 14.20, så sjukt skööönt!! aldrig slutat så tidigt på högstadiet. Och efter skolan åkte jag hem med bussen och sen kom erik hit när han hade slutat, sen tog vi tåget in till stan för att vi skulle träffa tilda och hampus, fyfan vad det regna och gud vad blöta vi blev, vi körde bowling först och jag kom först! och man vänder på resultaten alltså.. jag kom alltså sist. 4/4 känner mig inte så duktig direkt men men. Sen gick vi och åt på steves och efter det gick vi på rix fm, men det blev ju lite fail för vi såg bara en halv timma sen var det tydligen slut, efter det gick vi och vänta på bussen tilda och hampus skulle med, sen gick jag och Erik till tåget, nät vi kom hem till mig va vi helt slut, eller iaf jag! så jag höll på och somna tills david kom in i mitt rum och börja "hoppa i sängen" typ iaf, då vakna vi till lite, så vi snacka och sen spela vi sims, eller det va ärligt talat mest jag.. jag är helt klart en sims nörd nu! har blivit det dom senaste månaderna, hahah det är så hiiiiimla kul! Sen så sov vi, men inte särsklit bra, vi har inte lärt oss att sova i samma säng så bra än, det blir sjukt varmt och så fort någon rör på sig så vaknar den andra. men men, det blir nog bättre snart. Sen på lördagen gjorde vi inte så mycket, vi vakna ganska sent, sen låg vi och snacka och körde tv spel, sen ville maja och david såklart kolla på eriks moppe, sen så åkte älsklingen hem. senare på eftermiddagen så åkte jag,tilda,cassie,lollo och adina in till stan för att fira casssie med resturang och stadsfesten! en mycket bra kväll och september är verkligen sjukt bra på att sjunga! Maten på ming palace är också sååå sjukt god! tog buffé och då får man ju äta så mycket man vill, jag kan säga att jag blev skapligt mätt efter det. sen åkte vi hem och jag somna ganska snart, sen idag när jag vakna vakna jag typ elva, halv tolv. sen har jag inte gjort något speciellt på hela dagen, bara spelat sims och sen va jag mamma och maja hemma hos petra,thim, tove och oskar på fika.
Men nu ska jag sova för att imorgon är det skola igen, och då ska jag åka vattenskidor med id-profilen ;) ska bli sjukt kul! sen efter det blir det friidrottsträning! :)
godnatt alla , pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0