Becca is here, yeah

hej och godmorgon! vad tidigt jag är uppe! det va ovanligt :o  becca kom ju som sagt hit klockan tio och då va jag tvungen att komma och möta henne vid stationen.. :o jaja, nu är jag iaf vaken, och jag har ätit frukost och becca har kollat på.. hon gick upp klockan åtta:o coolt. awesome!
jaaaaaaaaaaa, men vi ska iaf till ica snart och sen ska vi på picknik, sen ikväll kommer Erik hit igen :* myyyysigt!
Nu sitter becca och tänker ut massor som har haft uppehåll i sina förhållanden, så kan man ju också tänka! Jag lyssnar såklart mycket intreserad! ;)
här får ni länk till beccas och hennes kompis lottas blogg: www.lottarebecca.myshowroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0