4 barn och en gamling..

hejsan, ja nu sitter jag och tilda och lanar sims.. det gick väl ganska hyfsat tills tilda fick fram någon slags kod som gjorde att man kunde öka på åldern.. :/ då blev det så att jag råka trycka så att erik skulle bli gammal ist för våra 4 barn.. :/ så nu har Erik blivit en gamling och jag och tilda försöker desperat att försöka göra honom vuxen igen, men vi lyckas inte sååå bra..
Vi hade ju tänkt köra det här hela natten, men vi får se hur länge vi håller på för snart är vårat godis, våra chips, våran läsk och våran pizza slut ;o
Jag hoppas på att vi dyngar men då måste jag ju va vaken tills klockan ett imorgon lunch eftersom jag och Erik gick upp då.. -.- men men, jag kommer nog somna så jag behöver inte ha förhöga förhoppningar!
Imorgon åker somsagt jag och Tilda till min sommarstuga på orust, vi ska först åka buss till göteborg i 4,5 timmar, sen kommer mormor och morfar och hämtar oss där. Det här kommer säkert bli en toppen vecka, och vi får hoppas på att vädret blir ganska bra iaf. ag uppdaterar ett sista inlägg imorgon innan vi åker, för kommer inte ha något internet där.
Jaao, nu ska jag fortsätta lana!
pussheeeeej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0