100 frågor om mig

 

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Emma Linnea Vadeby
02. Ålder: 15
03. Vart bor du: Linköping
04. Bor tillsammans med: Mamma,Pappa,maja och david
05. Husdjur: 2 kaniner, ozzy och tindra
06. Färg på ditt hus: vitt och svart
07. När är du född: 12 maj 1996
08. Klass: 9G (till hösten)
09. Vilket år tar du studenten: 2015
10. Något jobb: nej
11. När gick du upp i morse: 11.06
12. När ska du sova: ikväll
13. Duschat idag: nej
14. Kramat någon idag: Ja
15. Pussat någon idag: yäääs
16. Vad har du ätit idag: lunch,fika,glass och kvällsmat
17. Dagens klädsel: bh, trosor, jeansshorts, vit tröja, mm 
18. Dagens smink: mascara, ögonskugga och läppglans 
19. Dagens sötnos: erik
20. Dagens roligaste: öh, mst ju va tobbe 
21. Har du många vänner: ja, tillräckligt
22. Hur många har du kysst: några
23. Vem kramade du senast: Erik
24. Vem saknar du: tilda,erik,cassie,lina mmh många helt enkelt..
25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen
27. Har du pojk-/flickvän: jaao
28. Vem pratade du med i telefon senast: mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Vad gör du inne på min fb då älskling?;*men vi träffas ju imorn.. :'(<333333 från erik <3

FAVORIT:

31. Film: justin biebers never say never ;)
32. Låt:
typ ngn utav ulriks låtar eller jag vet inte..
33. Mat: mkt
34. Dryck: bubbelvatten,coca cola
35. Färg: rosa <3
36. Tv-serie: vet icke
37. Stad: Linköping
38. Land: thailand
39. Ämne i skolan:idrott!
40. Tv program: inget

 

SENASTE:

41. Personen du tänkte på: mst vart erik
42. Personen du pussade: erik
43. Gången du spydde: lääängesen
44. Gången du grät: typ en vecka sen
45. Pizzan du åt: ingen aning :/
46. Gången du var i Göteborg: typ 2 veckor sen
47. Gången du var i Stockholm: våras
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: vet inte

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: vitt
52. Hund eller katt: hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: jag vene
54. Tvspel eller datorspel: tvspel
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: pussas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget
58. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: kollar inte på ngt
60. Svart hår eller blondt: blondt
61. Blåa ögon eller bruna: Båda
62. Choklad eller lakrits: choklad!
63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: COCA COLA
66. Pizza eller kebab: pizza!?
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar: mina vänner,min familj och min pojkvän
71. Personer du hatar: skulle man säga det här isf? 
72. Pojk-/flickvänner du haft: 3 eller 4 
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag: jag brukar inte räkna.. då känner man sig så tjock
75. Nämn en festival du vill på nästa år: rix fm festival
76. Gånger du haft minnesluckor: händer väl ibland
77. Gånger du varit hög:ingen
78. Personer du saknar just nu: Några
79. Gånger ditt hjärta brustit: inte särskilt många

VEM:
80. Vill du kyssa nu: eriiiiiiiiik
81. Träffade du senast: erik och pappa
82. Sjöng du senast för: tilda och cassie, eller ja pappa oxå kanske
83. Hade du senast en msn-konversation med: brukar inte va inne där längre
84. Spelade du tvspel med senast: erik
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: ja erik igen kanske
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: jaha du
87. Förtjänar att dö: ingen!
88. Är söt: många.
89. Vill du sova jämte inatt:mmh

VAD:
90. Gör dig glad: glada människor
91. Gör dig ledsen:
folk som sviker 
92. Vill du helst göra nu: tvätta bort mitt smink
93. Önskar du att du slapp göra: städa mitt rum och börja skolan om 17 dagar -.-
94. Vill du ha nu: choklad skulle inte va fel
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: inte en aning du, lååångt kvar
96. Längtar du till: jag och tilda ska reeeesa
97. Tycker du om dina betyg: nej!
98. Ångrar du i ditt liv: vet icke
99. Är det bästa som hänt dig: justin konserten, erik, och mkt mer!
100. Hur mycket är klockan:01.03


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0