miss you tooooo much...

asso seriöet, jag saknar justin för mycket. och kan inte fatta att det är över, men skit samma det var bästa dagen i mitt liv och jag vet eller jag tror iaf att tilda, malin och maja också känner så. Men jag är samtidigt väldigt glad att det här hände, men det kommer bli sjukt svårt att slå dom här dagarna i danmark:
om ni vill läsa lite mer om hela resan så har malin skrivit det mesta!
här är hennes blogg: http://maalinlindell.blogg.se
Just det, idag på mentorstiden fick jag höra en låt av lina, en liten tjej som heter Maddi Jane och är typ 11 år tror jag! hon är sjukt bra, lyssna på henne på youtube. ;)
nu ska jag snart på träning ;)
puss och kram!
bilden är tagen från majas systers kamera men utav malins pappa :)
bilden är tagen innan vi åkte till konserten :* <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maddi jane*

2011-04-04 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0