justin bieber sak

hej, just nu håller jag på och väljer ut massor av bilder från justin biebers konsert som jag ska skriva ut och sätta i en stor ram ovanför min säng, självklart kommer det va några bilder på oss fyra men mest ska det va på justin, sen ska jag nog även sätta i båda biljetterna och hans plektrum ;D jag tänkte även skriva alla låtar som han spelade oh lite så. hmm, fast jag kommer inte ihåg alla (a) får väll försöka ändå, annars ska jag nog inte göra så mkt idag, kusinerna kommer vid fyra och då ska vi fira mamma och pappa med tårta!
puss och kram! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visa bild på bilden/tavlan :)

2011-06-05 @ 16:11:52
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0