friidrott snaaart :D

hejsan ,
idag ska jag träna friidrott igen :D det är fett kul ;) men den enda jag vet ska komma är tintin :D hoppas vi inte ska köra tvåhundra bara för jag är trött, det är jag alltid på onsdagar!? så himla konstigt.... men jag har glömt att skriva att jag ska tävla på lördag :D i 60m och i längd, asso jag måste komma över 4meter nu! det var ju skit länge sedan:s inte för att jag brukar tävla men iaf ;oo Nu måste jag snart plugga till biologiprovet imorgon, shit jag kan ingenting :( Sen ska ju jag och tilda ha uppvärmning imorgon också för hela klassen och det kommer ju verkligen att gå toppen :s
Kyssar
Emma
fiiiinaste mobilbaksidan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0