AAAAAAAAAAAAAAAH!

så himla sjukt!
Idag så släpptes biljetterna till justins konsert , jag hade inte frågat min föräldrar innan idag, men i skolan fick jag panik och var tvungen att åka till danmark för att se honom , han kommer ju inte till sverige § så i skolan typ lite innan biljetterna släpptes så gick jag malin maja och tilda iväg och skulle ringa. Tilda fick direkt, min föräldrar skulle fundera och jag trodde verkligen inte jag skulle få åka, men en halv timma efter jag hade ring och frågat så ringde pappa upp mig och sa att jag fick åka till DANMARK!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , men vi har inte bokat biljetter än , för maja och malin måste snacka med sina föräldrar. Men ikväll (om dom inte är slut) som dom verkligen inte får va , så är dom bokade utav oss :D:D:D:D hihihihihihi , sjukt kul! JUSTIN BIEBER! <33333333333333333
Nu ska jag chatta med dom 3 sen ska jag plugga, gå på davids gympauppvisning och plugga mkt mer :) vi hörs!
KYSS

Kommentarer
Postat av: sandra

Heeeeej! <33333333333333333333 jag älskar oxå justin biebere jag älskar han så mkt att jag nästan spricker men jag fick reda på konserten efter den hade varit :'( :( <',',',',',',','33333333 mitt hjärta blev typ krossat då men jag älskar justin bieber. kan du kolla min blogg www.molly-sandra.bloggo.nu snälla

2011-07-19 @ 20:44:41
Postat av: kiwi

ehhh fett orättvist jag vill också se honom!!!!

2011-11-07 @ 15:23:42
Postat av: lisa

eee de enda justin gillar e kuk i röven så fan ta honnom



bläääääå för han

2011-12-12 @ 18:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0