sorrry..

förlåt för dålig uppdatering.. det var nog senast i torsdag som jag la upp något på bloggen. men iaf. igår så var jag och tilda på stan och julhandlade :) sen åkte vi två till mjölby och kolla på hockey. mjölby-tranås, sen åkte vi hem med dom nya coola tågen. men jag gick inte av i v-stad utan fortsatte till Linköping där pappa hämta mig och vi åkte till några kompisar i hackefors. åkte hem typ 12 hemma halv ett, gick sen upp idag kl.08.30 sjukt jobbigt :o skulle till kyrkan och var ljus bärare typ. sen hem och såg på två filmer låg och åt ostbågar, fett gott :) nu har jag städat undan lite på mitt rum och har precis ätit, snart kommer nog resten utav familjen hem från stan efter att ha köpt maaaassor av julklappar till mig x)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0