NATTMASKERADSINNEBANDY!

helluu , haha , igår var det ju nattmaskeradinnebandy i kärna. vi var cowboooys så sjukt vackra! x) det var sjukt kul. men vi förlorade dom första 4 matcherna, sen vann vi den 5:e. den 6:e mådde jag så jävla dåligt, så den var jag inte med på men den vann vi iaf. och den sista som jag inte heller va med på så blev det lika. Våran sista match var typ 00.45 men jag och tilda stanna kvar ända fram till 02.30 och såg på finalen ohså. My stanna kvar tills lite innan finalen :)blev en skit lyckad kväll även fast jag mådde skit dåligt efter 5 matcher.
det va mysssigt. och feeett kuligt! hihihii , älskart! :**
Nu hade jag tänkt att plugga lite och ikväll blir det konfaavslutning för i år.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0