julen slut nu då..

hejsan, igår så var man ju hos farmor och farfar och firade julafton där.
utav dom fick jag:
1000kr
500 presentkort på gina
en tjocktröja
strumpor
gitarstämmare... inte för att jag fattar hur den funkar men iaf :)
o utav kusinerna fick jag ett nagellacks sätt med olika nagellack och sånnahär smycken och pärlor man sätter fast på naglarna. naglarna blir ju skit fiiina :D
sen fick jag ju maaassor av mer paket på julafton utav mormor och morfar, mamma och pappa och kusinerna på mammas sida :)
Nu ska jag och familjen snart åka till mina kusiner i ekängen och dit kommer även mina andra kusiner på mammas sida, sen så kommer även mormor och morfar dit. vi ska fira att mormor fyller 70år precis i början av januari. :) så det ska bli ganska kul. god mat, massor lek, och sång. vi ska även åka skridskor :D
Vi hörs kanske ikv
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0