21 DECEMBER

HOHOHO, idag är det 21 december och då måste man ju sova ganska länge lixom, sov till typ 12 eller nått, sen har jag inte gjort så mycket idag. men imorn ska jag ner till stan sen ska jag och david åka till mormor och morfar och träffa våra kusiner från lund som kommer idag :) imorn eller på torsdag kommer även dom från gävle, roligt! :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. har inte direkt något att skriva om :o
tar och slänger in ett inlägg imorn om jag hinner för måste städa hela övervåningen oxå x)
KYSS
slänger in någon cool bild som jag gjort ;)

Kommentarer
Postat av: tildaaaa

Haha, fan vilken cool bild!

Älskar den, OCH DIG PLUTTIS :D <33

puss

2010-12-23 @ 18:26:02
Postat av: Anonym

hahah , den är skit cool jag vet ;)

älskar dig mer skruttis! :D <333

puss puss

2010-12-23 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0